Prada and Moschino fashion shows

by - 6/28/2012




 Prada insisted on a cleaner palette mov­ing for­ward, aim­ing to start afresh. With stripped down sil­hou­ettes and a firm grasp on color, her spring/​summer 2013 col­lec­tion took on a sporty qual­ity with min­i­mal­ist lines tak­ing on retro pieces with a sub­tle humor.

Prada ha insistito su una tavolozza più pulita per continuare, con l'obiettivo di ricominciare da capo. Con la silhouette ridotta e una solida conoscenza del colore, la sua collezione primavera/estate 2013 ha assunto una qualità sportiva con linee minimaliste adattata su pezzi retrò con un sottile umorismo.











PRADA FASHION SHOW





Tak­ing today’s pop­u­lar sil­hou­ettes and dress­ing them up in lively prints, a cheeky spec­ta­cle saw the Moschino name take brand­ing to another level. When not a walk­ing adver­tise­ment in bold yel­low and blue, Moschino’s man took an aim at dap­per qual­i­ties, still with a lit­tle humor. Often paired with a bow-​​tie, printed shirts were tucked into trousers, com­plete with cum­mer­bund.

Prendendo sagome popolari di oggi e vestendole con stampe vivaci, uno show piuttosto sfacciato per Moschino che così, ha portato il brand ad un altro livello. Quando non è una appariscente camminare in un marcato giallo e blu, l'uomo di Moschino ha un obiettivo, in qualità di Dapper, ancora con un po 'di umorismo. Spesso accompagnato da un papillon, camicie stampate infilate dentro i pantaloni.





Follow M IS FOR MODE - All about fashion and mode
Share This Post:

 

You May Also Like

23 commenti